CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 31, 2010

Amik Kunci

31/3/2010 - aku amik half day..yessss suka sgt...

12.50pm hubby amik aku kat opis trus ke pj..g carik kedai makan dulu br mulakan operasi..hubby bawak aku makan kat kedai dekat balai polis,,teringat zaman dolu2..tempat pertama aku kenal hubbyku lebih dekat..ecece...
lepas makan kitorg trus pergi IJM nak bayar duit tok amik kunci umah..
2.05pm sampai IJM...kena bayar RM279.20...uish,,bnyk tol nak guna duit..lepas nih xtau kena bayar apa lg..IJM ckp insyaAllah lg sebulan dapatla CF umah tuh...xsabar rsnyer nak dok umah tuh..
3.30pm sampai kat umah baru Shah Alam 2..amik kunci n test kunci kat umah..(lupe nak amik gambar,,next time la)..ader jer contractor yg dtg menganggu ketenteraman kami nak checking umah tuh...hisshhh geramnyer...
4.30pm terserempak kedai mamak tepi jalan jual cendol ngn rojak..lepak sana..aduh tetibe rs nak muntah la plak bau makanan kat sini..aku tahan jer..almaklumla mengandung anak ke-2 nih...lepas jer hubby makan trus chow,takut lak aku termuntah kat si2 nnt...huhuhu
530pm sampai selayang menunggu kepulangan anak kesayangan pulang dr umah abg iwan...
830pm bawak raid g klinik kat stadium tok cucuk 1thn 6 bulan...raid xnangis pon,,,mmg kuat btol raid menahan sakit..bagus raid,,mcm nih la anak mama..hero kena kuat..xleh nangis2...
10.30 berangkat pulang balik rumah...baru terasa badan letih sgt2...xsabar nak baring atas katil..
malas plak rsnyer nak g keje esok...huhuu

No comments:

Post a Comment